2012.05.02. | pumpa | Szólj hozzá! | design pályázat

Kreatív versenyt hirdet az AEG és a Gentleman Mag

aeg_kep.jpg

Az AEG, Magyarország prémium kategóriájú háztartási gép márkája idén ünnepli fennállásának 125. évét. Ez alkalomból az AEG és a hazánkban egyedülállóan színvonalas Gentleman Magazine közös hirdetés tervező versenyt hirdet grafikusoknak. A legjobb pályaművek megtekinthetők június közepétől Budapesten, a MOM Park Bevásárlóközpont kiállításán.

Az AEG image hirdetés tervezésekor a pályázóknak figyelembe kell venniük, hogy a kreatív speciálisan a Gentleman Magazine-ba készül. Tükröznie kell az AEG márka értékeit, ugyanakkor összhangban kell lennie a Gentleman Magazine prémium megjelenésével is.

Nyugat-Európában és Amerikában már hagyománya van annak, hogy prémium márkák egyedi kreatívot készítenek kiemelkedően magas színvonalú kiadványok számára. Ez az elgondolás teljes összhangban van a Gentleman Magazin filozófiájával, ezért úgy gondoltuk, itthon egy pályázat keretében hívjuk fel a szakma és partnereink figyelmét a kiváló minőségű, egyedi alkotások értékére mondta Siklós Erik, a Gentleman Magazine lapigazgatója.

A pályázat témája: 125 év a kiválóság jegyében

Az AEG a folyamatos innovációt és a formatervezésben betöltött vezető szerepét ünnepli idén, 125 éves évfordulója alkalmából. Az AEG az egyik legrégebbi európai háztartási készülék márka, mely máig hű maradt az alapértékeihez és mindig élen járt az iparági fejlesztésekben. Több mint 100 évvel ezelőtt, az AEG volt az első készülékgyártó vállalat, mely felfogadott egy dizájnert, hogy segítsen olyan háztartási gépeket alkotni, melyek nem csak szemet gyönyörködtetőek, hanem funkcionálisak is. Ez a dizájnfilozófia tükröződik a rangos nemzetközi iF és RedDot dizájn díjakkal elismert, legújabb Neue Kollektion termékcsaládban is. Ezt szeretnénk viszont látni a pályaművekben is mondta Medveczki Erika, az AEG marketingkommunikációjáért felelős szakember.

A pályaműveket kommunikációs szakértőkből, kreatív szakemberekből álló szakmai zsűri bírálja el. A zsűri tagjait a Gentleman Magazine, az AEG, a MOM Park, a zsűri elnökét pedig a MOME delegálja. A zsűri azt a koncepciót díjazza, amely leginkább megfelel az értékelési kritériumoknak. A zsűri a kreativitás, az egyediség és a kreatív briefben részletezett márkaértékek megjelenítése alapján bírálja el a munkákat.

Az 5 legjobbnak ítélt alkotást a Gentleman Magazine bemutatja a nyári lapszámában. A szakmailag kimagaslóan jónak értékelt kreatívokat a nagyközönség is megtekintheti június közepétől a MOM Park kiállításán.

A pályázat fődíja nettó 200 000 forint pénzjutalom, amit a zsűri által legjobbnak ítélt pályamű alkotója vehet át a kiállítás megnyitóján. Emellett egy pályázó elnyeri a MOM Park különdíját, egy 99 000 forint értékű StarKing-utalványt.

A pályaművek beadásának határideje: 2012. május 18., 23.59. A pályaműveket a www.gentleman.hu/aeg oldalon keresztül lehet beküldeni, illetve innen tölthető le a pályázat kreatív briefje, a pályamű elkészítéséhez használható képanyag, a logók és egyéb háttéranyagok.

A Gentleman Magazine-ról:
A General Media gondozásában megjelenő negyedéves kiadvány egyedülálló a hazai és nemzetközi piacon. A Gentleman Magazine filozófiáját és működését három szó határozza meg: minőség esztétikum eredetiség. A Gentleman Magazine továbbfejleszti ha kell, felébreszti a magyar férfiakban a gentlemanre jellemző igényes élet iránti vágyat. A lap a hazai és a nemzetközi piacon is a legmagasabb színvonalat képviseli a férfimagazinok között. Prémium magazin, igényes férfiaknak.


A Electrolux csoportról:
Az Electrolux a világ vezető háztartási és nagykonyhai készülékgyártó vállalata. Minden évben több mint 150 országban, több mint 40 millió Electrolux terméket vásárolnak az egyéni, illetve professzionális fogyasztók. A vállalat készülékei innovatívak, és a funkcionális design jegyében készülnek. A termékfejlesztés során, a szakemberek alaposan tanulmányozzák a háztartási illetve az éttermi felhasználók szokásait és elvárásait, hogy a készülékek valós fogyasztói igényekre kínáljanak megoldást. A vállalat termékpalettáján hűtőszekrények, mosogatógépek, mosógépek, kiskészülékek, porszívók, sütők és tűzhelyek szerepelnek, melyeket Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire és Eureka márkanevek alatt értékesítenek. 2011-ben összesen a cégcsoport forgalma 102 milliárd svéd korona volt, alkalmazottainak száma pedig 58 ezer.

További információ: www.electrolux.hu és
http://newsroom.electrolux.com/hu

További információ:
Medveczki Erika, marketing menedzser, Electrolux,
Tel: 467-3211 vagy erika.medveczki@electrolux.hu
Horváth Annamária, team leader, Morpho Communications
Tel: 488-0255 vagy horvath.annamaria@morpho.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://dpspecial.blog.hu/api/trackback/id/tr684485495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Címkék

ajánló (1) akció (1) arculat (2) art (3) bamutató (1) bemutató (7) beton (2) bkf (1) bringa (1) buli (1) bútor (2) cég (1) Címkék (3) csomagolás (4) design (34) design 7 (1) design hét (1) díj (4) divat (21) előadás (4) építészet (5) esemény (20) fesztivál (6) film (4) flatlab (1) fotó (5) gasztro (3) grafika (1) hadik (1) ikea (1) iskola (10) kampány (1) képzés (5) képzőművészet (6) kiállítás (25) konferencia (5) krea (3) kreatív (1) lakberendezés (1) LOFFICE (1) magazin (8) maiManó (1) megnyitó (5) mome (8) műhely (4) művészet (1) otthon (1) pályázat (33) Panyi Zsuzsi (1) printa (2) program (23) projekt (8) r műhely (1) szatyor (1) tábor (1) tanfolyam (2) tech (1) termék (1) urbanisztika (1) üzlet (10) vásár (16) wamp (9) web (3) werk (4) werk akadémia (1) workshop (3) worksop (1) zene (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása